Îţi promit că voi fi nul ca imaginea tinichelei în oglindă, că voi obţine o ascendenţă complicată, că mă va trăda o vită cu aripi (zâmbitoare ca brânza), că voi trăda şi eu, că voi întoarce în avantaj toate înfrângerile, că voi purta cămăşi deschise (ca minciuna prinsă de corp în ace de aur), că mă voi răzbuna – privindu-te – pe toate ratările mele, că voi bea cuminte ca un vier, îţi promit că voi fi destul de mizerabil ca să mă preferi tuturor celorlalţi, că mă voi scălda în vidul pozei cât să mi te bag în viaţă ca un ascarid, îţi promit că voi fi o javră bună pentru a uzurpa totul din rolul victimei, necinstind cadavre de amintiri (ale altora!), că am să fiu “cel dinlăuntru”, că am să uit, că am să fiu egal în puritatea infecţiei cu mine însumi, că am să intru aidoma jegului pe sub voi toţi, îmbrăcat în săpun! Îţi promit că-ţi vei descoperi latura fetidă lângă mine!

