Dacă nu mă interesează nicicum să te gust în esenţă – e pentru că te vreau în chip individual şi pentru că fantoma teoretică de care beneficiez din oficiu n-are decât să moară de inaniţie. Oricum, bocetele aferente ar fi exclusiv teoretice.

            Îmbătrânesc şi mă cam dor metaforele, aşa că poate le mai zicem lucrurilor şi lucruri. Şi poate scap – întâmplător – o fotografie, sau poate comit un mic titlu cu numele şi cu prenumele tău (şi cu C.N.P. şi cu serie şi număr în cuprins). Mai ştii? Nu e şantaj, nu sper nimic din partea uneia ca tine.

            De fapt, ce importanţă are dacă nu vrei sau chiar nu poţi pricepe? Ţi-am spus că hotărârile au fost luate. M-am plictisit, e momentul să fie un pic dimineaţă. Şi dacă am râde puţin? La braţ, călcând peste minciunile tale naive şi peste naivităţile mele mincinoase…

            Hai să bem ceva: ne mai gândim şi mâine.

