Am apăsat pe 3. La ieşire, am găsit un mic sas cu alt lift. L-am chemat, am intrat în cabină. Era un singur buton: 4. Am coborât la 4. Aici era un tip care ducea un laptop din care se vedeau nişte fire de morcov. Mi-a zis că trebuie să iau liftul (mai era unul). Am intrat în cabină: erau două butoane: 3 şi 4. Am apăsat la 3. La 3, se găseau 12 lifturi. L-am văzut pe tipul cu morcovul: discuta cu o tipă foarte bătrână, care avea un morcov din care se vedeau nişte fire de laptop. Ea mi-a zis că ar fi bine să iau liftul 5 ca să merg la 4. Am apăsat la 4 şi am coborât pe un coridor îngust în care se găseau 4 lifturi care duceau la 3 şi două babe care se certau dacă să meargă la 2 ca să ia liftul pentru a merge la 5 ori la 5 ca să ia liftul de 2. Am alergat şi m-am aruncat în a doua cabină, dar exista un singur buton, care ducea la 6. Am coborât la 6, dar aici era tipul cu tipa cu morcovul cu laptop, iar pe monitor se vedeau babele de la 4, care ajunseseră la 8 şi urlau că vor să coboare la 3. La 3 (unde am ajuns pentru că intrasem în cabina 6, apăsând la 2), tipa foarte bătrână era singură, întrebându-mă dacă n-am văzut celelalte două babe. La 7 am găsit laptop-ul. Erau încă două cabine: am urcat în cea din stânga şi m-am dus la 8, apoi am coborât la 2 şi am găsit babele, care muriseră. Un arhanghel zâmbea. M-am aruncat în liftul de 5, dar am nimerit la 3, apoi la 6, unde, în faţă, eram eu, aşteptându-mă. Acum sunt (cred) la 5. Ori la 4.

