Mă prefac. Mă prefac a fi. Mă prefac a fi sigur. Mă prefac a fi sigur pe ceea ce spun. Mă prefac a fi sigur pe ceea ce spun despre tine. Mă prefac a fi sigur pe ceea ce spun despre tine atunci când tac.

            Mă prefac. Mă prefac a respira. Mă prefac a respira mai ales atunci când nu eşti. Mă prefac a respira mai ales atunci când nu eşti aerul pe care spun că-l respir. Mă prefac a respira mai ales atunci când nu eşti aerul pe care spun că-l respir fără tine.

            Mă prefac. Mă prefac a dori. Mă prefac a dori pe alta. Mă prefac a dori pe alta cu numele tău. Mă prefac a dori pe alta cu numele tău pe care mă prefac a nu-l şti. Mă prefac a dori pe alta cu numele tău pe care mă prefac a nu-l şti… şi gata.

            Mă prefac. Mă prefac a mai exista un pic. Te superi? Numai un pic…

