Paradoxul numărul 1 este că, deşi n-am fost niciodată al tău, nu te-am înşelat niciodată. Paradoxul numărul 2 este că, deşi nu m-a interesat niciodată ce făceau altele, numai ţie nu ţi-am reproşat niciodată ce faci. Paradoxul numărul 3 este că, deşi n-am văzut niciodată răsăritul amândoi, numai tu cunoşti figura pe care o am atunci când apare soarele. Paradoxul numărul 4 este că, deşi numai cu tine am sens, fără tine îmi lipseşte, dimpotrivă, semnificaţia. Paradoxul numărul 5 este că nu este nimic paradoxal în toate cele de mai sus.

            (Paradoxal mai este că, deşi nu există un paradox purtând numărul 6, ploaia de ieri după-amiază m-a ţinut lângă tine, gândindu-mă că singurul adevărat paradox ar fi să adorm cu fruntea în braţele tale, care, măcar o dată, ai fi aici. Apoi m-am întors în coşmarul meu perfect logic).

