Iubesc minciuna deoarece conţine ozon şi alte porcării vitale (din moment ce o respiri), iubesc minciuna fiindcă altfel n-ai avea ochii un pic verzi de prin mai către august, iubesc minciuna fiindcă n-ai cum purta pantofi altminteri (cu picioarele tale mici-mici), iubesc minciuna fiindcă nu există dimineaţă fără tine (chiar şi absentă cum eşti), iubesc minciuna fiindcă m-am obişnuit să te iubesc, iubesc minciuna fiindcă e sâmbătă şi  ar putea să nu fie (dacă n-ai fi), iubesc minciuna fiindcă îmi tremură genunchii de fiecare dată când ai plete negre şi de fiecare dată când iubesc minciuna fiindcă undeva (totuşi) mă ţii în braţe şi nu minţi, iubesc minciuna fiindcă trece timpul şi oricum te iubeam dinainte, iubesc minciuna fiindcă îmi plac al naibii enumerările despre defectele tale, iubesc minciuna fiindcă n-am băut lacul în al cărui mijloc te-am strâns fiindcă n-ai spus adevărul că ţi-era frig, iubesc minciuna fiindcă nu mă deranjează că mor zi de zi ca să trăiesc în ziua când o să minţi că nu mă vrei (ca de fiecare dată), iubesc minciuna fiindcă un prost asemănător n-ai să găseşti, iar proştii care te iubesc nu sunt ca frunzele din pomi. Eu – da.

